Top 10 Android alkalmazás

2011.09.06. 19:29

Sziasztok!

A 10 (szerintem)leghasznosabb Android alkalmazást szeretném összegyűjteni, kezdjük is.

 

Shazam - Hányszor megesett már velem, és bizonyára veletek is, hogy szólt egy jó zene a rádióban, és nem tudtátok a címét, majd várva a szám végét, hátha bemondja a műsorvezető... nos, ez sokszor nem történt meg, ilyen helyzetekre találták ki a Shazamot. Kezelése nem igényel nagy szaktudást, app bekapcs, nagy Shazam logóra rákatt és már hallgatja is a kívánt zenét. adf.ly/2bAL9


Sygic Aura - GPS program, szerintem nem igényel nagy bemutatást, (igen beszél magyarul) nagyon sok hasznos funkció van benne, és viszonylag gyors. adf.ly/2bAUj

 

Dolphin Browser HD - Egyik kedvenc böngészőm, van benne minden ami kell: plugineket támogat, gesture, könnyű kezelőfelület, private browsing és ezek mellet még gyors is. adf.ly/2bAwj

 

QR Droid - QR kódokat scannelhetünk vele, scannelésre a marketen talált programok többsége jó, én ezt találtam meg elsőre, és a célnak megfelelt. adf.ly/2bBIb

 

Facebook - Szerintem ezt sem kell magyarázni, az egyik legnagyobb közösségi oldal appja a mobilodra. adf.ly/2bBMc

 

Astro - Fájlkezelő, must have app. FTP-t támogat. adf.ly/2bBU0

 

GOlauncher EX - Sokoldalú indító, a kipróbált launcherek közül nekem ez tetszett a legjobban, sok téma van hozzá és viszonylag gyors. adf.ly/2bBer

 

Player Pro - Engem a kinézete fogott meg, Equalizer-t lehet hozzá letölteni. adf.ly/2bBim adf.ly/2bBpJ

 

Rock Player - Film lejátszó program, nagy előnye, hogy .avi-t is tud kezelni, így nem kell mp4-be konvertálni a fájlokat. adf.ly/2bBwO

 

Camera 360 - Sokoldalú fényképező app, annál is több effectel:) (HDR, Retro, Colorful, LOMO stb...) adf.ly/2bC4y

 

A Camera 360-al a bejegyzés végére is értem, akik most vesznek/vettek először Androidos telefont, azoknak érdemes kipróbálni ezeket az alkalmazásokat. A közeljövőben a 10 leghasznosabb iPhone appal jelentkezem, addig is minden jót!

(Az alkalmazások ZTE Blade gyári 2.2-es Android és Sony Ericsson Xperia neo gyári 2.3-as Android alatt lettek tesztelve)

A bejegyzés trackback címe:

https://brainless.blog.hu/api/trackback/id/tr703207269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása